Tråkig uppdatering.

Vid klockan tre ringde Micke mig och tjatade om saker som jag inte tänker skriva. Jag var trött och han var full som en diktator. klockan 07.50 väcktes jag av den hemliga kompisens far som försökte ta sig in genom mitt fönster. Jag blev rädd och trodde att det var en inbrottstjuv först. Men han var bara orolig över sin son. Jag lugnade ner honom och gick och lade mig i min säng igen. 6-7 timmar senare vaknade jag, åt lunch och sen satte mig vid datorn. Fram till mitt förra inlägg har jag minneslucka.

Ikväll blir det fest!

Bilden är från gårdagens äventyr.


Kommentarer
Postat av: Oskar

Fantastiskt inlägg!

Fantastisk bild!

Du skulle bli perfekt som mode-fotograf!

Eller vill du kanske ställa upp som modell själv?

Du är söt.



MVH

Din vän

2011-08-07 @ 03:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0