Den mystiska gitarren.

Det är absolut ingen som har ställt frågan varför jag har en gitarr i min header bredvid en massa gråa bilder på mig. Det är bara jag som undrar det själv. Ska se om jag kan försöka svara på den mycket intressanta frågan.

Svar: Den är så jävla röd! Jag gillar färgen röd. Om den används rätt. Tycker det blev fint med en liten färgklick i min annars gråa header. Det är inte jag som har designat min sida så jag vill inte ha någon beröm för det.
Det är min gitarr By. The. Way. Den heter Edith. Har nämnt den någon gång tidigare under min bloggkarriär. Det är min finaste om jag får säga det själv. Annars är jag inte särskillt bra på att spela gitarr om jag även får säga det själv. Jag kan ackord och plock och that's it. Jag har aldrig tålamod till att lära mig en hel låt heller eller någon allsång så kasta inte gitarren till mig när vi sitter runt en eld på stranden. Men om jag ber om gitarren så ska ni ge mig den för annars får ni spö. 

Ville bara säga det. Nu blev jag förbannad. Funderar på att ta en drink men väntar nog tills Tobbe kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0