Återblick.

Det var ju ett tag sen som man höll på med det här tramset. Nu när man har börjat igen lite smått kanske man ska fylla i den enorma luckan med en liten resumé av vad som har hänt sedan P&L och Hultsfred 09. Här kommer de i absolut inte kronologisk ordning.

Jag har tagit studenten.
Jag har varit på Torpön.
Jag har arbetat som vaktmästare.
Jag har varit på 18års-kalas.
Jag har bott i Halmstad ett halvår.
Jag har pluggat Socialpsykologi.
Jag har varit på 19års-kalas.
Jag har varit på Peace and Love igen.
Jag har rakat skallen 2 gånger.
Jag har hoppat av högskolan.
Jag har tagit ut piercingen.
Jag har varit i Riga.
Min katt har fått kattungar 2 gånger.
Jag har varit sjuk.
Jag har påbörjat en saga för psykiskt störda som jag kallar "Tora och Raps".
Jag har gått upp i vikt.
Jag har gått ner i vikt.
Jag har gått upp i vikt igen.
Jag har skippat mönstringen.
Jag har blivit tvingad att mönstra vid ett senare tillfälle.
Jag har åkt på partykryssning.
Jag har fått sommarjobb.
Jag har blivit av med sommarjobb.
Jag har fått sommarjobb igen.
Jag har fått en massa nya ärr.
Jag har varit på pyjamasparty.
Jag har blivit nollad.
Jag har varit på nördpartaj.
Jag har skrivit en bok som heter "Potatis, potatis, polismos!"
Jag har fyllt 19.
Jag har fyllt 20.
Jag har supit mig full minst 100 gånger.
Jag har inte tagit körkort.
Jag har glömt en massa men det skiter jag i.
Jag är klar nu.

Nu lämnar vi det förgångna och blickar framåt! Jag ska till Irland i sommar med mina bästaste!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0