Ett helt meningslöst inlägg!

Jag har väldigt mycket snor i huvudet känns det som. Men det är bara kul! Jag är sjuk och har skavsår på och i näsan efter all snytpapper. MEN JAG HAR HALSTABLETTER!!! Jag är helt ensam denna vecka i ett hus som jag inte ens bor i. Min mammas hus. Jag är kattvakt, blommvakt, postvakt, tomatvakt och trädgårdslandvakt. Just nu har jag ingenting att göra så varför inte skapa ett nytt inlägg på min väl oanvända blogg?

Idag har jag varit nere på stan i Mjölby och införskaffat 12 par nya linser. Sen gick jag och käkade med min far en liten stund. Jag har försökt att vattna trädgårdslandet, blommorna och tomaterna men jag fick ju inte igång den där förbannade jävla vattenslanghelvetet så jag fick springa omkring med en vattenkanna och fjolla runt medan granntjejerna skrattade. Inte åt mig för de kunde inte se mig (hoppas jag). Men det kändes ändå som det. Som att de på något sätt visste om mitt nederlag.

Nu ska jag ha ett litet Matrix-maraton och se om det är till någon glädje. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0